ENGLISH

לא נמצאו תוצאות

לתיאום פגישה

צרו קשר

לתאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים

FLOS

עבור פלוס, מאז 1960 מחקר העיצוב נמשך, משנה ומשולב יותר ויותר עם תכנות תעשייתי ויצירת ערכים תרבותיים, הן באמצעות מוצרים והן במדיה, מעיתונות ועד חברתית: ואז ההחלטה להחליף את הקטלוגים המודפסים הקלאסיים במגזין Flos Stories וכן, עבור חוזה היעד ו-b2b, לפרסם את הספר השנתי Flos Experiences: מבלי לוותר על השתתפות במסורת הגדולה של ירידים כמו Euroluce במילאנו, המתחדשים לאחר המגיפה לבצע את תפקידה המסחרי וה"בידור העסקי" החשוב. בהתאם לתוכנית זו של ארגון מחדש יצירתי של הייצור והתקשורת, גם מינויה של ברברה קורטי למנהלת הקריאייטיב הראשית, האחראית על פיתוח משותף של האסטרטגיה היצירתית של עיצוב לכל חטיבות פלוס, ותוכנית יצירת התוכן בכל המדיה. בין המטרות של גישה מקורית זו ניתן למנות את הקוהרנטיות הטובה ביותר בין רעיונות להישגים, כמו גם הבאת למרכז פיתוח המוצר את תפקידם של המעצבים, אשר בצוות ה-Creative & Design יש את כל התמיכה והמתקנים להביא למציאות. יותר ויותר עיצוב אוונגרדי, בהתאמה לצרכים המתוחכמים של התאורה. כך הופכים האור המלאכותי והציוד שלו לסביבה הנהדרת של חיי אנושי יומיומיים חיים היטב, נשמרים ומתחדשים בהדרכת רוח העיצוב של פלוס.

קטלוג מוצרים FLOS 1 מתוך 3
קטלוג מוצרים FLOS 2 מתוך 3
קטלוג מוצרים FLOS 3 מתוך 3